Δωρεάν
Προληπτικός
Έλεγχος
Μετά τον έλεγχο ακολουθεί μια συνοπτική ανάλυση των αποτελεσμάτων, συμβουλές και προτάσεις.
[dropcap]Π[/dropcap]ρόκειται για την δυσκολία του παιδιού να παράγει ένα αποδεκτό και ευανάγνωστο γραπτό, ακόμα και αν έχει την απαιτούμενη καθοδήγηση και πρακτική εξάσκηση. Η δυσκολία αυτή δεν σημαίνει χαμηλή νοημοσύνη, ανεπαρκή εκπαίδευση ή γενικότερη αδυναμία χρήσης εργαλείων γραφής και ζωγραφικής.
Το 50% του σχολικού χρόνου, αφιερώνεται στο γράψιμο. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό, το παιδί να μπορεί με ευκολία να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σχολικού προγράμματος. Ένα παιδί με δυσκολίες στην γραφή, εκλαμβάνει την μαθησιακή διαδικασία ως επώδυνη και βαρετή, ενώ μπορεί αυτομάτως να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους μαθητές της τάξης (‘‘μονίμως καθυστερεί’’, ή ‘‘το γραπτό του είναι απαράδεκτο’’).
Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι με αυτόν τον τρόπο, επηρεάζεται η επίδοση του παιδιού, το κίνητρό του για μάθηση και η αυτοεκτίμησή του. Δεν είναι τυχαίο, το ότι συχνά σε παιδιά με δυσκολίες στην γραφή παρατηρούνται χαμηλές βαθμολογίες, έντονη ματαίωση αλλά και δευτερογενή συναισθηματικά προβλήματα.
Κι εγώ, τι πρέπει να προσέξω;;;
Ελέγξτε τον τρόπο με τον οποίο γράφει το παιδί σας. Παρατηρείτε…:
[unordered_list style=”tick”]- …Αλλοιωμένο σχήμα ή άνισο μέγεθος των γραμμάτων;
- …Γραφή εκτός γραμμών, ανεπαρκή διαστήματα μεταξύ των λέξεων;
- …Ορθογραφικά λάθη, αντιστροφές γραμμάτων/αριθμών, παραλείψεις γραμμάτων και χρήση πεζών-κεφαλαίων στην ίδια λέξη;
- …Κακή στάση του σώματος του παιδιού;
- …Ιδιότυπη σύλληψη του μολυβιού;
- …Πολύ γρήγορο ή πολύ αργό ρυθμό γραφής και συχνή χρήση της γόμας;
- …Αδικαιολόγητη κούραση ή επίμονη άρνηση του παιδιού να εμπλακεί σε γραφοκινητικές δραστηριότητες;
- …Πόνο κατά την γραφή;
- …Ψιθύρισμα των όσων γράφει το παιδί;
Οι δυσκολίες στην γραφή μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο συμβαίνουν τα παραπάνω. Ζητήστε την γνώμη ενός ειδικού για μια έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση!
Εικόνα δυσγραφικού γραπτού..
Δωρεάν Προληπτικός Έλεγχος
Μετά τον έλεγχο ακολουθεί μια συνοπτική ανάλυση των αποτελεσμάτων, συμβουλές και προτάσεις.
[dropcap]Π[/dropcap]ρόκειται για την δυσκολία του παιδιού να παράγει ένα αποδεκτό και ευανάγνωστο γραπτό, ακόμα και αν έχει την απαιτούμενη καθοδήγηση και πρακτική εξάσκηση. Η δυσκολία αυτή δεν σημαίνει χαμηλή νοημοσύνη, ανεπαρκή εκπαίδευση ή γενικότερη αδυναμία χρήσης εργαλείων γραφής και ζωγραφικής.
Το 50% του σχολικού χρόνου, αφιερώνεται στο γράψιμο. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό, το παιδί να μπορεί με ευκολία να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σχολικού προγράμματος. Ένα παιδί με δυσκολίες στην γραφή, εκλαμβάνει την μαθησιακή διαδικασία ως επώδυνη και βαρετή, ενώ μπορεί αυτομάτως να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους μαθητές της τάξης (‘‘μονίμως καθυστερεί’’, ή ‘‘το γραπτό του είναι απαράδεκτο’’).
Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι με αυτόν τον τρόπο, επηρεάζεται η επίδοση του παιδιού, το κίνητρό του για μάθηση και η αυτοεκτίμησή του. Δεν είναι τυχαίο, το ότι συχνά σε παιδιά με δυσκολίες στην γραφή παρατηρούνται χαμηλές βαθμολογίες, έντονη ματαίωση αλλά και δευτερογενή συναισθηματικά προβλήματα.
Κι εγώ, τι πρέπει να προσέξω;;;
Ελέγξτε τον τρόπο με τον οποίο γράφει το παιδί σας. Παρατηρείτε…:
[unordered_list style=”tick”]- …Αλλοιωμένο σχήμα ή άνισο μέγεθος των γραμμάτων;
- …Γραφή εκτός γραμμών, ανεπαρκή διαστήματα μεταξύ των λέξεων;
- …Ορθογραφικά λάθη, αντιστροφές γραμμάτων/αριθμών, παραλείψεις γραμμάτων και χρήση πεζών-κεφαλαίων στην ίδια λέξη;
- …Κακή στάση του σώματος του παιδιού;
- …Ιδιότυπη σύλληψη του μολυβιού;
- …Πολύ γρήγορο ή πολύ αργό ρυθμό γραφής και συχνή χρήση της γόμας;
- …Αδικαιολόγητη κούραση ή επίμονη άρνηση του παιδιού να εμπλακεί σε γραφοκινητικές δραστηριότητες;
- …Πόνο κατά την γραφή;
- …Ψιθύρισμα των όσων γράφει το παιδί;
Οι δυσκολίες στην γραφή μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο συμβαίνουν τα παραπάνω. Ζητήστε την γνώμη ενός ειδικού για μια έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση!
Εικόνα δυσγραφικού γραπτού..