Δωρεάν
Προληπτικός
Έλεγχος
Μετά τον έλεγχο ακολουθεί μια συνοπτική ανάλυση των αποτελεσμάτων, συμβουλές και προτάσεις.
Η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης της Β΄ Αθήνας, μέσω της Υπευθύνου των Πολιτιστικών Θεμάτων, Ειρήνης – Μαρίας Κουρή διοργανώνει βιωματικά εργαστήρια, διάρκειας 3 ωρών, με θέμα:
“Δημοκρατική Παιδεία και Τέχνη του Λόγου στα καινοτόμα προγράμματα”
Τα εργαστήρια υλοποιούνται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio 2013-2015 με θέμα: «Εκφοβισμός των Εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον Ελλάδας και Κύπρου», το οποίο έχει ως στόχο, την ενδυνάμωση όλων των φορέων της σχολικής εκπαίδευσης απέναντι στη θυματοποίηση τόσο στο σχολείο όσο και στο Διαδίκτυο.
Θεωρώντας ότι η ενδοσχολική βία έχει λάβει ήδη μεγάλες διαστάσεις και στον πραγματικό και στον ψηφιακό κόσμο, είναι χρέος μας να αφυπνίσουμε τους νέους, ώστε να αποκτήσουν μηχανισμούς αντίστασης σε τέτοια φαινόμενα, να αλλάξουν νοοτροπία και στάση ζωής. Επίσης αποτελεί επιτακτική ανάγκη και η Πολιτεία να υιοθετήσει ποικίλους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του προβλήματος.
Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στις 14 Μαρτίου 2014 στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού και ώρες 16.00-19.00. Απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με αυτά τα αντικείμενα ή έχουν φτιάξει αντίστοιχους ομίλους.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση :
polbath@dide -v- ath.att.sch.gr
Θα γίνονται δεκτές μέχρι 14 Μαρτίου και ώρα 11:00. Θα δηλώνεται ποιο εργαστήριο θέλει ο εκπαιδευτικός να παρακολουθήσει, το όνομά του, το σχολείο στο οποίο εργάζεται, η ειδικότητά του και ένας τηλεφωνικός αριθμός επικοινωνίας.
Ακολουθεί περιγραφή των εργαστηρίων:
Α. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
«Υπερασπίζομαι με επιχειρήματα τα “Ανθρώπινα Δικαιώματα”»
Εισηγήτρια: Φωτεινή Εγγλέζου, Απόφοιτος Φ.Π.Ψ., ΜΑ & PhD στη Διδακτική Γλώσσας, Διευθύντρια 2ου Δ.Σ. Αλίμου
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Ο επιχειρηματολογικός λόγος, ως προϊόν συλλογιστικής και μέσο αναπαράστασης της γνώσης για τον κόσμο, αναδεικνύεται στο κυρίαρχο ‘εργαλείο’ εμφατικής υποστήριξης των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Εντασ-σόμενος στο πλαίσιο αναγνώρισης, συν-θεώρησης, αξιολόγησης και δυναμικής διαπραγμάτευσης με αντί-θετες απόψεις και εφαρμοζόμενες πρακτικές, εμπνέει και παροτρύνει σε δημοκρατικότερες μορφές κοινω-νικής οργάνωσης, που βασίζονται στην έννοια του σεβασμού της ανθρώπινης ελευθερίας και αξιοπρέπειας.
Επιδίωξη του βιωματικού εργαστηρίου είναι η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης μέσω της χρήσης επιχειρημάτων, η αποτελεσματικότερη ανάπτυξη και αξιοποίηση των επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων μέσα από γλωσσικά παιχνίδια, υποδύσεις ρόλων, αντιλογίες και η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων αναφορικά με την αξία διασφάλισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 20 άτομα
Β. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
«Η ρητορική παιδεία ως μέσο καλλιέργειας της δημοκρατικής συνείδησης: εφαρμογές στα καινοτόμα προγράμματα»
Εισηγήτρια: Βάλια Λουτριανάκη, φιλόλογος-εκπαιδευτικός (Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού), εκπαιδεύτρια ρητορικής και επικοινωνίας, DEA, υπ. Δρ.
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Σύμφωνα με τον Ιταλό γλωσσολόγο Tulio de Mauro, «η ανάπτυξη και η
εξάσκηση των γλωσσικών δεξιοτήτων δε θα έπρεπε ποτέ να προτείνονται και να επιδιώκονται ως αυτοσκοπός, παρά ως εργαλεία για πιο δυναμική συμμετοχή στο κοινωνικό και πνευματικό γίγνεσθαι».
Με αφορμή, λοιπόν, τον ορισμό της ρητορικής ως στάσης ζωής, που αναπτύσσει πρωτίστως το ιδανικό του σκεπτόμενου και ενεργού πολίτη, οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν σύγχρονες όψεις της τέχνης του λόγου και της πειθούς, τόσο ως αντικειμένου διδασκαλίας, στο πλαίσιο ρητορικών και συναφών ομίλων, όσο και ως μεθόδου διδασκαλίας.
Ειδικότερα, το εργαστήριο θα προσεγγίσει τέσσερις άξονες που σχετίζονται στενά με την καλλιέργεια της δημοκρατικής συνείδησης: επικοινωνία, αλληλοσεβασμός, ειρηνική επίλυση συγκρούσεων, καλλιέργεια της αίσθησης του «ανήκειν». Θα παρουσιαστούν θεωρητικά και, κυρίως, θα εφαρμοστούν βιωματικά, ώστε να αναζητηθούν και τρόποι σύνδεσης στο πλαίσιο ενός προγράμματος: α) οι δέκα θέσεις του Tullio de Mauro για τη δημοκρατική παιδεία, που περιλαμβάνουν τη σύνδεση γλωσσικής εκπαίδευσης και κοινωνικής / συναισθηματικής αγωγής, β) το μοντέλο δημιουργικής επίλυσης συγκρούσεων του Thomas Gordon, η Μέθοδος ΙΙΙ της μη ήττας, και γ) η τεχνική παραγωγής ιδεών των 6 Σκεπτόμενων Καπέλων του Ed. De Bono, ως μέθοδος ανάπτυξης ενσυναίσθησης και αποτελεσματικής συνεργασίας.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα
Γ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
«Η διαλογική συζήτηση απαντά σε ερωτήματα»
Εισηγήτρια: Έφη Ραϊκοπούλου, καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας, συντονίστρια της ομάδας των γαλλικών στην Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών,αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών .
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε δύο ομάδες και κάθε ομάδα συζητά ώστε να απαντήσει σε μία ερώτηση. Η κάθε ομάδα έχει πρόεδρο και γραμματέα, ενώ τα μέλη της ενσαρκώνουν ρόλους με βάση τους οποίους διεξάγεται η συζήτηση και ο μεταξύ τους διάλογος. Η ομάδα που δεν συμμετέχει παρακολουθεί και ψηφίζει στο τέλος της κάθε διαλογικής συζήτησης. Μετά την πρώτη ομάδα, τη σκυτάλη παίρνουν τα μέλη της δεύτερης που με τη σειρά της συζητά ώστε να απαντηθεί ένα άλλο ερώτημα.Η διαλογική συζήτηση γίνεται στα γαλλικά. Οι σημειώσεις τις οποίες κρατά ο γραμματέας κάθε στρογγυλής τράπεζας είναι επίσης στα γαλλικά.Μέσα από το διάλογο και τη συζήτηση επιζητούμε την εξοικείωση με τα προβλήματα της ζωής (κοινωνικά, πολιτικά, προσωπικά κ.ά.) μέσω όμως μιας διαδικασίας και προσέγγισης παιδαγωγικής.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 30 άτομα
Δ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
Model United Nations (ΜUΝ):
“Δημοκρατική Παιδεία, Ανθρώπινα Δικαιώματα και Πανανθρώπινες Αξίες”
Εισηγήτρια:Επιστήμη Χάνου,Διευθύντρια του Γυμνασίου της Ελληνογαλλικής Σχολής «Άγιος Ιωσήφ»,Κοινωνιολόγος,Οικονομολόγος, MSc στο London School of Economics and Social Sciences.
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
α.«Ατομικά και Ανθρώπινα Δικαιώματα» – Ερωτήσεις – παραδείγματα
β.«Κοινωνικά Δικαιώματα και Δεσμεύσεις» – Ερωτήσεις – παραδείγματα
γ. «Καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα» – Παράδοξα και προκλήσεις
δ.«Διεπιστημονικές προσεγγίσεις και Λήψεις των Αποφάσεων στην καθημερινή ζωή»
ε.«Ανισορροπίες Δυνάμεων, Εκφοβισμοί και Θεσμικές Λύσεις»
Στόχος Εργαστηρίου: «οι καλύτεροι πρεσβευτές συνεργασίας»
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 30 άτομα
Ε. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
« FORENSICS- ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ»
Εισηγήτρια:Έφη Γιαννακούρη, δικηγόρος, υπεύθυνη διοργάνωσης του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Forensics.
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Στο πρώτο μέρος του εργαστηρίου θα αναλυθούν οι βασικοί κανόνες των αγωνισμάτων αυτών, θα παρουσιαστούν παραδείγματα από διαγωνισμούς και θα συζητηθούν τρόποι που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικά εργαλεία μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας.
Στο δεύτερο μέρος, θα συζητηθούν τρόποι, με τους οποίους ένας τέτοιος όμιλος θα μπορούσε να βοηθήσει στη Δημοκρατική Παιδεία των μαθητών σήμερα.Επίσης θα διερευνηθεί η δυνατότητα προσέγγισης των θεμάτων της ενδοσχολικής βίας μέσω της λειτουργίας ενός τέτοιου προγράμματος.
Στο τρίτο μέρος, θα γίνουν ασκήσεις πάνω σε όλα τα αγωνίσματα, ώστε να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να καταλάβουν καλύτερα τη δομή, τις δυσκολίες, αλλά και τη δυναμικότητα που θα μπορούσε να έχει ένας όμιλος Forensics.
Η εισήγηση θα γίνει στην αγγλική γλώσσα.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 20 άτομα
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή σας στα εργαστήρια, μπορείτε να καλείτε και στο 210-6017220 ή στο 6977019600.
Δωρεάν Προληπτικός Έλεγχος
Μετά τον έλεγχο ακολουθεί μια συνοπτική ανάλυση των αποτελεσμάτων, συμβουλές και προτάσεις.
Η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης της Β΄ Αθήνας, μέσω της Υπευθύνου των Πολιτιστικών Θεμάτων, Ειρήνης – Μαρίας Κουρή διοργανώνει βιωματικά εργαστήρια, διάρκειας 3 ωρών, με θέμα:
“Δημοκρατική Παιδεία και Τέχνη του Λόγου στα καινοτόμα προγράμματα”
Τα εργαστήρια υλοποιούνται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio 2013-2015 με θέμα: «Εκφοβισμός των Εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον Ελλάδας και Κύπρου», το οποίο έχει ως στόχο, την ενδυνάμωση όλων των φορέων της σχολικής εκπαίδευσης απέναντι στη θυματοποίηση τόσο στο σχολείο όσο και στο Διαδίκτυο.
Θεωρώντας ότι η ενδοσχολική βία έχει λάβει ήδη μεγάλες διαστάσεις και στον πραγματικό και στον ψηφιακό κόσμο, είναι χρέος μας να αφυπνίσουμε τους νέους, ώστε να αποκτήσουν μηχανισμούς αντίστασης σε τέτοια φαινόμενα, να αλλάξουν νοοτροπία και στάση ζωής. Επίσης αποτελεί επιτακτική ανάγκη και η Πολιτεία να υιοθετήσει ποικίλους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του προβλήματος.
Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στις 14 Μαρτίου 2014 στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού και ώρες 16.00-19.00. Απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με αυτά τα αντικείμενα ή έχουν φτιάξει αντίστοιχους ομίλους.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση :
polbath@dide -v- ath.att.sch.gr
Θα γίνονται δεκτές μέχρι 14 Μαρτίου και ώρα 11:00. Θα δηλώνεται ποιο εργαστήριο θέλει ο εκπαιδευτικός να παρακολουθήσει, το όνομά του, το σχολείο στο οποίο εργάζεται, η ειδικότητά του και ένας τηλεφωνικός αριθμός επικοινωνίας.
Ακολουθεί περιγραφή των εργαστηρίων:
Α. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
«Υπερασπίζομαι με επιχειρήματα τα “Ανθρώπινα Δικαιώματα”»
Εισηγήτρια: Φωτεινή Εγγλέζου, Απόφοιτος Φ.Π.Ψ., ΜΑ & PhD στη Διδακτική Γλώσσας, Διευθύντρια 2ου Δ.Σ. Αλίμου
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Ο επιχειρηματολογικός λόγος, ως προϊόν συλλογιστικής και μέσο αναπαράστασης της γνώσης για τον κόσμο, αναδεικνύεται στο κυρίαρχο ‘εργαλείο’ εμφατικής υποστήριξης των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Εντασ-σόμενος στο πλαίσιο αναγνώρισης, συν-θεώρησης, αξιολόγησης και δυναμικής διαπραγμάτευσης με αντί-θετες απόψεις και εφαρμοζόμενες πρακτικές, εμπνέει και παροτρύνει σε δημοκρατικότερες μορφές κοινω-νικής οργάνωσης, που βασίζονται στην έννοια του σεβασμού της ανθρώπινης ελευθερίας και αξιοπρέπειας.
Επιδίωξη του βιωματικού εργαστηρίου είναι η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης μέσω της χρήσης επιχειρημάτων, η αποτελεσματικότερη ανάπτυξη και αξιοποίηση των επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων μέσα από γλωσσικά παιχνίδια, υποδύσεις ρόλων, αντιλογίες και η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων αναφορικά με την αξία διασφάλισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 20 άτομα
Β. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
«Η ρητορική παιδεία ως μέσο καλλιέργειας της δημοκρατικής συνείδησης: εφαρμογές στα καινοτόμα προγράμματα»
Εισηγήτρια: Βάλια Λουτριανάκη, φιλόλογος-εκπαιδευτικός (Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού), εκπαιδεύτρια ρητορικής και επικοινωνίας, DEA, υπ. Δρ.
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Σύμφωνα με τον Ιταλό γλωσσολόγο Tulio de Mauro, «η ανάπτυξη και η
εξάσκηση των γλωσσικών δεξιοτήτων δε θα έπρεπε ποτέ να προτείνονται και να επιδιώκονται ως αυτοσκοπός, παρά ως εργαλεία για πιο δυναμική συμμετοχή στο κοινωνικό και πνευματικό γίγνεσθαι».
Με αφορμή, λοιπόν, τον ορισμό της ρητορικής ως στάσης ζωής, που αναπτύσσει πρωτίστως το ιδανικό του σκεπτόμενου και ενεργού πολίτη, οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν σύγχρονες όψεις της τέχνης του λόγου και της πειθούς, τόσο ως αντικειμένου διδασκαλίας, στο πλαίσιο ρητορικών και συναφών ομίλων, όσο και ως μεθόδου διδασκαλίας.
Ειδικότερα, το εργαστήριο θα προσεγγίσει τέσσερις άξονες που σχετίζονται στενά με την καλλιέργεια της δημοκρατικής συνείδησης: επικοινωνία, αλληλοσεβασμός, ειρηνική επίλυση συγκρούσεων, καλλιέργεια της αίσθησης του «ανήκειν». Θα παρουσιαστούν θεωρητικά και, κυρίως, θα εφαρμοστούν βιωματικά, ώστε να αναζητηθούν και τρόποι σύνδεσης στο πλαίσιο ενός προγράμματος: α) οι δέκα θέσεις του Tullio de Mauro για τη δημοκρατική παιδεία, που περιλαμβάνουν τη σύνδεση γλωσσικής εκπαίδευσης και κοινωνικής / συναισθηματικής αγωγής, β) το μοντέλο δημιουργικής επίλυσης συγκρούσεων του Thomas Gordon, η Μέθοδος ΙΙΙ της μη ήττας, και γ) η τεχνική παραγωγής ιδεών των 6 Σκεπτόμενων Καπέλων του Ed. De Bono, ως μέθοδος ανάπτυξης ενσυναίσθησης και αποτελεσματικής συνεργασίας.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα
Γ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
«Η διαλογική συζήτηση απαντά σε ερωτήματα»
Εισηγήτρια: Έφη Ραϊκοπούλου, καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας, συντονίστρια της ομάδας των γαλλικών στην Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών,αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών .
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε δύο ομάδες και κάθε ομάδα συζητά ώστε να απαντήσει σε μία ερώτηση. Η κάθε ομάδα έχει πρόεδρο και γραμματέα, ενώ τα μέλη της ενσαρκώνουν ρόλους με βάση τους οποίους διεξάγεται η συζήτηση και ο μεταξύ τους διάλογος. Η ομάδα που δεν συμμετέχει παρακολουθεί και ψηφίζει στο τέλος της κάθε διαλογικής συζήτησης. Μετά την πρώτη ομάδα, τη σκυτάλη παίρνουν τα μέλη της δεύτερης που με τη σειρά της συζητά ώστε να απαντηθεί ένα άλλο ερώτημα.Η διαλογική συζήτηση γίνεται στα γαλλικά. Οι σημειώσεις τις οποίες κρατά ο γραμματέας κάθε στρογγυλής τράπεζας είναι επίσης στα γαλλικά.Μέσα από το διάλογο και τη συζήτηση επιζητούμε την εξοικείωση με τα προβλήματα της ζωής (κοινωνικά, πολιτικά, προσωπικά κ.ά.) μέσω όμως μιας διαδικασίας και προσέγγισης παιδαγωγικής.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 30 άτομα
Δ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
Model United Nations (ΜUΝ):
“Δημοκρατική Παιδεία, Ανθρώπινα Δικαιώματα και Πανανθρώπινες Αξίες”
Εισηγήτρια:Επιστήμη Χάνου,Διευθύντρια του Γυμνασίου της Ελληνογαλλικής Σχολής «Άγιος Ιωσήφ»,Κοινωνιολόγος,Οικονομολόγος, MSc στο London School of Economics and Social Sciences.
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
α.«Ατομικά και Ανθρώπινα Δικαιώματα» – Ερωτήσεις – παραδείγματα
β.«Κοινωνικά Δικαιώματα και Δεσμεύσεις» – Ερωτήσεις – παραδείγματα
γ. «Καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα» – Παράδοξα και προκλήσεις
δ.«Διεπιστημονικές προσεγγίσεις και Λήψεις των Αποφάσεων στην καθημερινή ζωή»
ε.«Ανισορροπίες Δυνάμεων, Εκφοβισμοί και Θεσμικές Λύσεις»
Στόχος Εργαστηρίου: «οι καλύτεροι πρεσβευτές συνεργασίας»
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 30 άτομα
Ε. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Τίτλος εργαστηρίου:
« FORENSICS- ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ»
Εισηγήτρια:Έφη Γιαννακούρη, δικηγόρος, υπεύθυνη διοργάνωσης του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Forensics.
Στόχοι-περιεχόμενο σεμιναρίου:
Στο πρώτο μέρος του εργαστηρίου θα αναλυθούν οι βασικοί κανόνες των αγωνισμάτων αυτών, θα παρουσιαστούν παραδείγματα από διαγωνισμούς και θα συζητηθούν τρόποι που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικά εργαλεία μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας.
Στο δεύτερο μέρος, θα συζητηθούν τρόποι, με τους οποίους ένας τέτοιος όμιλος θα μπορούσε να βοηθήσει στη Δημοκρατική Παιδεία των μαθητών σήμερα.Επίσης θα διερευνηθεί η δυνατότητα προσέγγισης των θεμάτων της ενδοσχολικής βίας μέσω της λειτουργίας ενός τέτοιου προγράμματος.
Στο τρίτο μέρος, θα γίνουν ασκήσεις πάνω σε όλα τα αγωνίσματα, ώστε να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να καταλάβουν καλύτερα τη δομή, τις δυσκολίες, αλλά και τη δυναμικότητα που θα μπορούσε να έχει ένας όμιλος Forensics.
Η εισήγηση θα γίνει στην αγγλική γλώσσα.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 20 άτομα
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή σας στα εργαστήρια, μπορείτε να καλείτε και στο 210-6017220 ή στο 6977019600.