* Το παιδί σας πετάει μια μπάλα με σωστό και ελεγχόμενο τρόπο.
* Το παιδί σας πιάνει μια μικρή μπάλα (π.χ. του τένις) από απόσταση βολής 1.8 με 2.4 μέτρων.
* Το παιδί σας χτυπάει με ακρίβεια μια μπάλα που πλησιάζει κρατώντας μια ρακέτα.
* Το παιδί σας πηδάει εύκολα πάνω από εμπόδια σε έναν κήπο ή χώρο παιχνιδιού/ παιδότοπο.
* Το παιδί σας τρέχει με παρόμοιο τρόπο και τόσο γρήγορα όσο άλλα παιδιά ίδιου φύλου και ηλικίας.
* Η αντιγραφή ή η γραφή γραμμάτων αριθμών, και λέξεων είναι ευανάγνωστη, ακριβής, και σωστή, ή εάν το παιδί σας δεν αντιγράφει ακόμα, χρωματίζει ή ζωγραφίζει με ένα συντονισμένο τρόπο και φτιάχνει εικόνες που μπορείτε να αναγνωρίσετε.
* Η αντιγραφή ή η γραφή ή παραγωγή σχεδίου/ ζωγραφική του παιδιού σας στην τάξη είναι αρκετά γρήγορη, ώστε να προλαβαίνει τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης του/ της.
* Το παιδί σας κόβει με το ψαλίδι εικόνες και σχήματα σωστά και εύκολα.
* Το παιδί σας ασκεί την κατάλληλη δύναμη με το μολύβι όταν γράφει ή σχεδιάζει (όχι υπερβολική πίεση ή σφικτή λαβή του μολυβιού, το αποτέλεσμα δεν είναι πολύ έντονο, ή αχνό/απαλό).
* Το παιδί σας ενδιαφέρεται και του/ της αρέσει να συμμετέχει σε αθλητικές δραστηριότητες ή παιχνίδια που απαιτούν καλές κινητικές δεξιότητες.
* Το παιδί σας μαθαίνει νέες κινητικές δεξιότητες (π.χ. κολύμβηση, να κάνει πατίνι) εύκολα και δεν χρειάζεται περισσότερη εξάσκηση ή χρόνο από τα υπόλοιπα παιδιά για να επιτύχει το ίδιο επίπεδο δεξιοτήτων.
* Το παιδί σας είναι γρήγορο και ικανό στο να ετοιμάζεται, να δένει τα κορδόνια του, να ντύνεται, κλπ.
* Το παιδί σας δε θα μπορούσε να περιγραφεί ως «ταύρος εν υαλοπωλείο» (δηλαδή να είναι τόσο αδέξιος ώστε να μπορεί να σπάσει εύθραυστα αντικείμενα σε ένα μικρό δωμάτιο).
* Το παιδί σας δεν κουράζεται εύκολα και διατηρεί σωστή στάση σώματος στην καρέκλα όταν απαιτείται να κάθεται για μεγάλα χρονικά διαστήματα.